مریم دوزنده |
|
|
سمت: مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت |
||
تحصیلات: کارشناسی پرستاری |
||
تلفن داخلی: 226 (شماره تلفنهای بیمارستان) |
||
سوابق: - مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت بیمارستان امام خمینی از سال 1398 تا کنون |
||
|
محدثه تابش |
|
|
سمت: کارشناس اعتباربخشی و بهبود کیفیت |
||
تحصیلات: کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی |
||
تلفن داخلی: 226 (شماره تلفنهای بیمارستان) |
||
سوابق: - کارشناس بهبود کیفیت از سال 1400 تا کنون |
||
شرح وظایف دفتر بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان امام خمینی صومعه سرا
■ تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان
■ تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
■ تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت، امور مالی، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات عمومی و پشتیبانی، خدمات پاراکلینیک)
■ هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در بیمارستان
■ پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، دادهها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخصها
■تدوین سیستمها و فرایندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
■ تدوین شاخصهای مهم عملکردی اختصاصی، فابل اندازهگیری، قابل دستیابی و زماندار جهت فرایندهای مختلف بیمارستان
■ تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچهسازی برنامههای بهبود کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتبار بخشی
■تصویب و ابلاغ خط مشی و روشهای دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان
■نظارت بر روند و اجرای خط مشی رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات در بیمارستان
■ هماهنگی برگزاری کمیتههای بیمارستان و رهگیری اجرای مصوبات
■ ابلاغ و هماهنگی در اجرای راهنماهای طبابت بالینی در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
■ نظارت بر فرایند مراقبت از بیمار از بدو ورود به بیمارستان تا لحظه ترخیص و پیگیری "رضایت بیماران" از خدمات بیمارستان
■ تامین، حفظ و ارتقای ایمنی بیمار، همراهان و کارکنان
■ ارائه خدمات با کیفیت و ایمن با محوریت بیمار
■ برقراری سیستمی که به ما اطمینان میدهد استانداردهای عالی خدمت رعایت میشوند.